Det blev nog en ..

Det blev nog en bra dag trots allt, jag fick åka pendeltåg till Sollentuna för att fixa mitt pass, alltså förnya det åkte med min mamma ch pappa. Efter en timme där inne så gick till Sollentuna centrum och jag köpte en klänning till skolavslutningen och typ ett linne och två skjortor från H&M.  När min syster fick syn på klänningen så sa hon ba : SHiit vilken söt och hon repeterade det väldigt många gånger. Jag köpte den rosa från Gina tricot men det fanns också i färgen grå,Mörkrosa och vit. Jaag avgudade den gråa men köpte inte den så min syrra och jag gjorde ett avtal och hon sa att hon skulle köpa den gråa till mig så får hon den rosa. Så vi får se  när hon köper den till miig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0