ETT ÅR SEDAN!

haha, asså jag åste bara säga att jag inte har haft någonbloggtorka och just nu fick jag den tillbaka och var bara tvungen att skriva om att det var ett år sedan jag köpte kläder (ironisk) asså det var ett tag sen och just nu vill jag bara köpa kläder just nu när det är lång helg men mamma säger vi får se imorn och så blir det inget! >.< Får se om det blir imorn men annars kan jag visa kläder som jah vill ha,eller som jag måste köpa. En låt bjuder jag också på!




KLÄDER FRÅN H&M , BIKBOK.

Hmm.. Vilken låt ska vi ta? o:

Takin' back my love - Enrique Iglesias ft. Ciara


Kommentarer
Postat av: Bella

Älskar den låten även om jag typ spelat sönder den för längesen xd

2010-05-13 @ 15:30:55
URL: http://isabellahz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0