Sjukt asså.

hehe, Sorry för att jag inte har bloggat men det är för att jag har haft mycket att göra, har gjort massor med skojj de senaste veckorna eller veckan. Det är därför jag inte har bloggat! Kan säga att jag övernatta i skolan i tordags för en vecka sen och, har vart på gröna lund. Gissa vad jag vann! En nalle björn eller? O: Neej vann faktiskt daim. Satsade bara på ett nummer och ett nummer kostade bara 7 kronor snacka om att det ärsjukt. Mina två andra kompis satsade också bara ett nummer men dom vann inget. Åkte med klassen, åkte kvasten några gånger, popexpressen och jetline väldigt mycket. Måste bara säga att katapulten är värst. Jag blundade as hårt när jag skulle åka ner för det blev en sån fart. Innan vi skulle starta åka så sa jag till han som ''jobbade'' med katapulten, att jag skulle dö. Sedan så säger han till typ alla som hörde : En tjej sa till mig att hon skulle dö och ingen ska dö. Sedan så sa han 3 2 1  och efter ett tag sa han 0, inte än. Tillslut åkte vi upp, jaag fick värsta paniken och sa men kör då! haha xD Men och idag har jag haft friidrott , skit kul var det förutom när vi skulle springa har ju så dålig konditon så blev rätt jobbigt:S Meen, låt oss sluta prata om grönan, låt oss få lyssna tips på musik, varför inte? (: Tänkte istället för att tipsa om låtar så lägger jag ut min spotify lista.

Klicka på bilden för att få lyssna på listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0