Glee

Öhm det har varit en rätt bra dag, jag har typ haft två prov, rätt lätta faktiskt inga svåra bara lite glosor och meningar ;) Engelska och spanska hade  jag prov i. Och på engelskan ska vi typ läsa en bok som heter Billy Elliot, en kille som börjar gilla ballet, med mera. Den verka rvara najsig och sen efter att vi har läst ut boken så kommer vi få se filmen, min lärare sa att den är jätte bra så ser fram i emot den:)

Och sen så har GLEE börjat igen, jag som är ett stort fan av Glee blev ju skit glad, så har kollat på första avsnittet. Jag kollar ju också på Hellcats, vampire diaries och de går typ i rad t.ex.  Glee onsdagar , Hellcats , Torsdagar , Vampire diaries Fredag så har typ serie kvällar tre dagar irad, så skönt ;) Samt att dom är mina favorit serier

Empire state of mind - Glee cast


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0