HELLCATS ♥

Äntligen FREDAG :)

Äntligen är det helg, den har veckan har varit rätt funny, hoppas alla andra veckor också blir;) Man får hoppas:D Gissa vad jag gjorde idag, hade nämligen skolfotografering, rätt funny vare. Sen så när jag har kommit hem så har jag kollat på Vampire diaries ♥ följer nämligen USAs takt, tycker det är bättre för sverige är så sega och så har jag kollat på Hellcats :D Den är så jävla bra, spännade, cheerleeder film ;)  Det är som Bring it on filmerna, har ni sett dom? Men iallafall Hellcats är tusen gånger bättre! Det har hittilis kommit ut två avsnitt, jag kollar på internet. Det går inte på Tv kan jag säga :) Ni som  brukar kolla på engelska filmer utan text borde klara att kolla på serien, om ni tycker det är intressant. 

Handling:

Bara för att hon kom in, betyder det inte att hon passar in!

I den nya serien
Hellcats träffar vi Marti Perkins (Aly Michalka,) en juridikstudent på Lancer University i Memphis. Hon är hipp, kaxig och en del av arbetarklassen, men Martis värld vänds upp och ner när hennes stipendie dras tillbaka och hennes välmenande, men slarviga, mamma glömmer att berätta det för henne. Marti inser att det bara finns ett sätt för henne att stanna kvar i skolan, och det är genom att återuppta sina atletiska kunskaper och söka en plats i Hellcats - skolans cheerleading team. Plötsligt kastas hon in i en värld av vänskap, falskspel och tävlingsanda. Ashley Tisdale (High School Musical) spelar Martis nya rumskompis, Savannah.


En rätt bra serie :) Om ni vill se den så kan ni gå på denna länk www.Ch131.com

My first kiss - 3OH!3 (feat ke$ha)


Ska snart gå och kolla på tv samt äta något smariigt, ha en bra fredagskväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0