Just a dream...

Just a dream, Just a dream hänger rätt bra på min header, eller inte riktigt men ni förstår. Vilken toppen dag jag har haft, kollat på true blood avsnitten mer kommer det bli, vänta inte! :) Min syrras dotter har kommit hit med hennes mamma så gullig hon var med sin ryggsäck! Hon är värt 1000 hjärtan och varje gång jag ser henne vill jag bara pussa henne för vill itne att hon sak växa upp, tycker hon ser så bra och gullig ut. När hon blir större kommer det bli problem i skolan och sånt, som jag har haft och då ska jag prata med henne som om jag är hennes ''bästa vän''.

Vädret ute där jag bor är skönt och soligt. Jag hoppas inte att sommaren är över än, men det är den säkert nu. Hösten är påväg och då kommer jag verkligen ta på mig koftor har ett beronde  för koftor lika mycket som jag måste köpa böcker varje gång jag är i en bokaffär. Och så alla mysiga kläder. Kan inte vänta! 

Ni kommer få se mig, kommer lägga ut bilder men först måste jag fixa najsiga bilder och fina bilder! Kommer aboslut inte byta ut min header än så länge, tycker den blev fin allt kom med som jag hade önskat och bilden på headern, det finns en gnuta magi i den som jag har märkt och jag bara älskar bilden! Värt 1000 stjärnor!

Min mentor, min lärare i Svenska och samhällsorienterade ämnen. Hon är min första lärare som verkligen förstår mig och hon är så trevlig och rolig på många sätt. Jag är glad att jag fick henne som mento nu när jag går i högstadiet och går i sjuan och  med världens bäsa klass, vänner! Mer kan jag inte säga för jag har gått med många i min klass sen jag gick i förskolan så vi känner varandra rätt bra! Några har slutat, min bästa vän hade slutade för ett par år sen i trean men vi håller fotfarande kontakten men inte lika bra som vi gjorde förrut! 

MIN JÄVLA BÄSTA VÄN Lisa är den bästa tjejen i hela världen. En vän man verkligen kan lita på!

Känslomässigt inlägg det blev men jag hoppas ni har lärt er något om mig.




Saia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0