L O V E M E B E T T E R <3

ÄR SÅ JÄVLA ARG!! :@
Ni undrar säkert varför det är för att sverige demokraterna kom in i rikdagen, alltså de fick mer än 4 procent, FÖÖK! ;S Så jävla dåligt, dom är verkligen rasister. Deras reklam film var ju förjävligt, varför delar man in personer för? Bara för deras hudfärg, eller bakgrund? Ajja rätt dumt. Men låt oss snacka om något som....

....att jag inte har gjort något speciellt bara kört på, tog nya profillbilder till face förrigår, men la ut dom idag ahnn inte igår. Men fick någon snygg bild och min kompis flera snygga bilder än mig, med hennes svarta lockiga hår :]

Har ni hört Trey songz nya album Passion, Pain & Plesure. Den är rätt unik för i albumet finns det många fler låtar än som vanliga album, denna har 19 tracks utandag med två som är intro då han pratar  kort. Ett rätt kärleks album, rätt lugna låtar inga snabba låtar, förutom några då han tar i ordentligt jänmfört med dom andra ;)

Mina favoriter är rätt många orkar inte skriva alla namn, men lyssna på hans album så finner ni säkert några favoritlåtar! :)

Spotify länk, till er som har spotify, klicka er fram bara :D

Trey Songz – Passion, Pain & Pleasure


See ya ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0