Nice, things ;)

Det blev ju rätt snyggt och tog ett tag innan jag visste hur jag skulle göra! Men jag har återställt min kodmall så ska sätta in nya grejer, som en klocka och allt annat. Ska fixa så att det blir mer trevligare, kanske sätter in en chatbox och sånt, får väl se.




TRUE BLOOD

Så klockren den är men har bara sett två avsnitt än så länge ska försöka snabba på mig och hinna det som går på tv om det sänds några avsnitt i tv på ettan eller fyran! Men tycker dock att det är rätt äckligt när dom har ''sex'' då spolar jag framåt. Är ju trots allt 13 det är nog därför! :) Men den är bra och liknar Twilight tycker jag men om jag kollar på mer avsnitt så kommer jag nog förstå att det kanske inte är som Twilight direkt. Men tycker att de liknar varandra rätt mycket för Sookie kan ju läsa människors tankar men inte Bills tvärtom med Edward han kan inte läsa Bellas tankar. Tycker dom är lika på det sättet. Fast tycker väldigt mycket om Sookie, hon verkar vara smart och försiktig på samma gång!

Hare så kul ;) Ska ladda ner ett avsnitt och kolla på yttligare ett avsnitt;) Tur för mig som kan göra det annars bruka rjag sova vid den här tiden har ju skola annars men är ju ledig imorn så bli som en extra ledig dag ;) NICE FOR ME (:

Saia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0