Rain ♥

Vilka  roliga dagar man har haft i skolan då. Är ledsen för att jag inte har bloggat men vad ska jag blogga om när man inte har något att skriva om?
Men kan säga att jag har haft det kul dom senaste dagarna, allt går som vanligt och hösten är äntligen här, det regnar ju jätte ofta nu! Iallafall i stockholm. Det flyter på med avsnitten av True blood,  den blir bara bättre, bättre! Man får typ aldrig nog och jag typ brukar darra ibland när jag kollar på den ;) Snar har jag bara två avsnitt kvar eller tre att kolla på sen får jag vänta ett år på säsong fyra. Men synd att det bara är 12 avsnitt varje säsong. känns som att man vill ha mer avsnitt men nackdelen är ju att den brukar vara runt 40-60 minuter lång, den varierar ibland. Så därför är det bara 12 avsnitt. Men NOG om True blood.  Visste ni att mitt favorit ämne i skolan är svenska, tycker det är roligt med att skriva berättelser och såklart grammatik, ordklasser och sånt. Det är typ min grej. Men min grej i skolan är verkligen inte SO, gillar inte det så mycket ibland är det för tråkigt som det med valet, som snackas väldigt mycket bara för att det är så  ''viktigt''. Men ibland så blir det roligt och då hänger jag med. Detberor på vad temat är.

Ni måste bara höra I'm not the one- 3OH!3 så jävla klockren om man gillar Pop& Techno. Dom går typ ihop i sången, vilket jag gillar väldigt mycket och man hänger med också , lagom snabbt ;)




You're way too young to be broken
You're way too young to fall apart
You're way too young to play these games
But you better start
But you better start

This is when it starts
From the beating of your heart to the street lamps talk to you
Jumping off of the edge or asleep in your head
Everything's turning dark to you
I went to pick the up the parts
The doctors hiding the charts
He won't let me see this side of you
It's on the tip of my tongue You know you're way too young to have someone lie to you

I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
You better find somebody else to get a hold of yourself
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you

You're way too young to be broken
You're way too young to fall apart
You're way too young to play these games
But you better start
But you better start

It was the second I lit
Your first cigarette
I forget who you used to be
And I bit my lip
The second you sipped, the poison that was mixed for me

I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
You better find somebody else to get a hold of yourself
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you

Drink the poison lightly
Cuz' there are deeper and darker things than you
I know, cuz' I've been there too
I know it might seem frightening
To have the world fall apart right under your shoes
Trust me, you'll make it through

I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you
You better find somebody else to get a hold of yourself
I'm not the one
I'm not the one who wants to hurt you

I'm not the one one, I'm not the one who wants to hurt you (x5)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0