Tuuunnngg

En rätt tung daag ;) Ni skulle bara ha sett vad som hände i min skola idag, allt från att vi har fått en fotbollsplan med konstgräs förrut var det bara mark, eller vad man nu ska säga sen så kom två kändisar, guess? Jag blev så jävla glad , fick deras autograf också. Jag och min kompis trodde Carola skulle komma och uppträda för henne sson går i våran skola men hon kom inte. Kan ge er en ledtråd, de är två styckna killar från idol?

EDDIIEE OCH RABBIIEEE !! DEE KOMM TIL VÅRAN SKOLA OCH SJÖNG TVÅ LÅTAR EN AV DOM VAR HURICANE TROR JAG DEN HETER ;) Amazing var den iaf ;) Men nu måste jaah sticka och göra lite läxor och rota i garderoben, ska ju ha skolfoto imorn så måste ha najsiga kläder :D


Ni hör en bit av låten på början.Jag kanske lägger ut hela låten har ju filmat in, där Rabih också härmar Zlatan, häftigt eller hur? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0